Det här är jag

  • Jag äter POTATIS nästintill varje dag och skulle kunna äta det till alla måltider, oavsett om det är middag eller mellanmål.
  • Jag är en rutinmänniska och har tycker inte alltid det är roligt att ändra förutbestämda rutiner. Mår som bäst när jag gör som jag är van att göra.
  • Jag använder ofta kokosolja som hårinpackning under natten (innan hårtvätt).
  • Trots att jag varit förlovad ett tag tar jag i all haft ibland på mig ringarna felaktigt, det vill säga fel ring på fel hand.
  • Jag är duktig på att lämna tillbaka kläder/saker, jag köper gärna men det händer ofta att de åker tillbaka. Passar de inte så tycker jag det är lika bra att de åker tillbaka.
  • Jag tittar och spanar efter resor flera gånger i veckan.
  • Jag har svårt för att gå i lugn takt utan antingen ska det gå fort eller så vill jag springa
  • Jag tycker inte om och dricker aldrig läsk hemmavid. På resande fot i varmare väder kan jag tänka mig att dricka någon enstaka under vistelsen, då jag upplever att de innehåller mindre kolsyra.