Lägg energin på de som GER dig energi!

Lördag idag, en grå sådan vädermässigt, men det är ledigt och istället får man ljusa upp dem på egen hand! Vad har ni för planer? Kanske inga alls eller så är helgen fullspäckad. Jag älskar variationen, att ibland ha mycket men stundvis lite mer lagom. Har gärna iaf en del helt fri för att kunna vara lite mer spontan och göra det som känns bra för stunden. Helgerna som kommer är ganska fullspäckade, mycket födelsedagar denna tidpunkt året som ska firas.

Idag är det 40-års firande som gäller men först lite frukost och att fixa lite ärenden.

I veckan hade jag en så mysig lunch med den personen som är en av de som följt mig genom hela livet. Jag brukar säga att vi inte ska lägga energi på dem som TAR energi utan på de som GER oss energi! Denna person är en person som GER mig energi! Min pappa!❤️

(null)

(null)

energi - familj - helg - kärlek - livet - lördag - oktober - värme