Den grekiska maten

Hur mår ni?
Själv mår jag bra, sitter och drömmer mig tillbaks en vecka. För en vecka precis just för stunden satt vi på planet på väg hem med ett stopp i Stockholm för en övernattning som väntade inatt. Vi längtar redan tillbaka! Att varje dag behöva frysa och gruva sig för att gå ut är inte kul! Idag hade jag dessutom leggings under mina byxor, sedan linne, långärmad tröja och en kabelstickad tröja utan på det. Tycker du det låter mycket? Nej inte för mig, behövde allting, haha.

Vi njöt av så mycket god grekisk mat under vår resa, försökte prioritera de grekiska läckerheterna och jag lyckades, vi allihopa! Kul att vi alla fyra älskar det så mycket! Har ätit så mycket fetaost så att jag tror det växer ut genom öronen, haha!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Grekland - Parga - familj - frukost - glädje - grekiskt - hotell - kärlek - livet - luncher - lycka - mat - middagar - restaurang - semester - september