Hotell i Grannstaden, Övik

Fin helg med mina favoriter i helgen!

(null)

(null)

(null)
Vi åt middag på Linnea och Peter, en restaurang ur White Guide. Bra råvaror och bra tillsagda rätter gjorde oss nöjda och belåtna. För min del blev det en gös med goda tillbehör. Likväl för pappa medan resten åt kött.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Eftersom M arbetat natt till och från de senaste nätterna gör att han har vaknat på nätterna och inte kunnat somna om. Det var inget undantag även denna natt. Vi båda vaknade vid 3, jag slumrade en stund till och från medan N låg och kikade på något program. Lite mysigt ändå att vara sådär mellan sov/vaket tillstånd och inte känna någon stress, sova på annan plats, det är mörkt ute och att se fram emot en god frukost.
(null)

Klockan 6.30 gav vi upp och åkte upp på gymmet, haha. Efter dusch blev det frukost vid cirka 8. Mina föräldrar kom ner efter en stund så sammanlagt satt jag nere vid frukosten i cirka 1 1/2 timme, så mysigt!

(null)

(null)











hotell - januari - linneaochpeter - middag - weekend - Örnsköldsvik - Övik