Solen äntligen framme och värmer!

Ja som överskriften säger så är äntligen lite värme här och man behöver inte frysa för att gå ut, skönt!
Har tillbringat helgen med släkt och vänner och har även hunnit med att fira farfar som i förrgår fyllde 94 år, helt otroligt! Han fick  t o m en puss av sin kära fru, min farmor som också är lika gammal, de är så oroligt fina tillsammans!
Var i Vindeln igår, här i Umeå var det trist och tråkigt väder men när vi närmade oss inlandet så sken solen och värmen kändes! Så vi bestämde oss för att ta en promenad, hade med mig kameran så de blev en hel del bilder vill jag lova, dock så har jag dem inte på denna dator så jag lägger in och visare lite senare ikväll!
Sitter just nu ute i solen med datorn i knäet, riktigt nice må jag säga! Kan samtidigt känna av solen sköna strålar medan jag gör något nyttigt, som måste göras, dvs dock inte det här, men skolarbetet!
Pappa och jag har hunnit vara en sväng på stan idag, ska nu sattsa på teorin inför körkortet och göra bort lite plugg som måste göras!
Packningen inför fjällenresan har inte påbörjas än, men det är nog inte länge kvar innan man börjar fundera vad man ska ha med sig! Spännande! Blir nog jag som kör mestadels av vägen! Love!
Nej nu ska jag nog fortsätta med teorin, ha en fortsatt bra dag idag så hörs vi senare med lite uppdatering!
Pussar

Dagens låt, eller kanske t o m veckans låt:
Simple Plan -´I´d do anything