Måndag 23 februari

Hej mina underbaringar!
Sitter på jobbet, praktiken och har rast..
Huvudvärk och snuva är vad jag dras med, skulle egentligen ha behövt gå hem, orkar inte!
Men ska försöka, för jag har körlektion efter dagens arbete så vill så gärna fara dit!
Känns faktiskt tråkigt att det är sista veckan här men samtidgt har man nu två veckors lov att se fram emot, dock måste man sitta med en del plugg men ska verkligen försöka göra bort det i början av veckan så att man kan vara LEDIG sedan!
Igår ringde dem från Lögdeå och sa att även de skulle komma till helgen, så ännu mer folk blir det!
Trevligt!

Sedan ikväll skulle min moster och morbror komma förbi en sväng hörde jag,
gratulera mamma tydligen!
Sedan ska jag verkligen försöka komma i säng tidigare ikväll, jag vet, säger det jämt men ska verkligen försöka!
Dagarna går bara inte ihop annars!
Det rinner bara ur ögonen och nu när man är förkyld så är bland det viktigaste att man sover tillräckligt!

På fredag blir det som sagt en tråkig dag, sista dagen här på praktiken, jag och L ska gå ihop och fixa lite och sedan ska vi till gropen och åka skrana tillsammans!
Ska bli en dag de ska minnas!
T kom fram till mig idag och frågade om inte jag kunde rita ytterligare en teckning till henne så att hon skulle få ett minne utav mig, söta du!
Även A förklarade att det skulle bli tungt när jag far, p g a allt arbete som jag tidigare skött om ska nu hon även göra osv..

Det här är verkligen ett ställe jag rekommenderar om man ska praktisera någonstans och det ska vara på en skola, de är helt underbara! Ska verkligen försöka komma tillbaka någon dag och hälsa på, det behöver nog vi alla!

PUSSAR!
Love it!