Nattbabbel

Klockan börjar närma sig halv 1 på natten och här sitter jag.. med mobilen högsta i hugg så fingrarna snart går sönder.. ett evigt knapprande, men det tycker jag om! Särsklit när man har gratis sms!
Visst kan sms meddelandena lätt missuppfattas och onödigt gnabb kan uppstå, men samtidigt blir konversationen mer spännande och man kan prata under en längre tid.. Iof så kan det också vara något negativt för kostaderna kan bli större om man inte har gratis sms vill säga!
Det kan även vara lättare att ta kontakt på detta sättet i stället för att direkt ringa personen i fråga..
Så fortsätta sms flörta och ha konverationer via sms, det tycker vi om!
Den personen som kom på det, har verkligen tänkt till!

Pratade med mamma för en stund sedan och hon frågade om vi skulle hitta på något i morgon, så förhoppningsvis ska vi till Vännäsby där min kära kusin bor och hälsa på, alltid lika mys! :)
Vi funderade ett tag på att fara ut i stugan, men det beror helt och hållet på vad det blir för väder, inte är det särskilt roligt att fara dit ut om det spöregnar.. neej då ska det var sooool så man kan ligga ute, köra båt, bada eller bara ta det lugnt :) Visst kan det vara mysigt att det regnar någon dag, men inte heeela tiden, särskilt är det mys om man har någon man kan mysa med!!

Njee nu ska jag fortsätta med mitt smsande en stund till och lyssna på ljuvliga spotify, me like!
Får se om jag hör av mig innan sängen, kanske, kanske inte
Pussba!!

XOXO
Längtar

Här kommer lite bilder på något som jag verkligen tycker om, det är när vi tar båtarna ut på några fina hällor i närheten, har med oss fika och gottigott och ligger där ute och bara njuter! Även blir det ofta ett eller flera dopp i havet! Det kan både vara på dagen eller kvällen, spelar ingen roll!




Även kvällsturerna tycker vi om!!