Uppdatering midsommar

Dålig uppdatering, jag vet!
Sommar = Mindre datoranvändning

Midsommarhelgen
Midsommarhelgen har vi tillbringat ute i stugan, har varit riktgit trevligt! Båtkörande och tältuppsättning är bara förnamnet.. En lyckad och trevlig helg helt enkelt! Och extra lång i o m att vi var lediga på fredagen, så det kändes riktigt bra! Har jobbat nu på Balticgruppen i veckan, och har bara en vecka kvar innan även jag har sommarlov på riktigt! Längtar dit.. det jobbigaste är att behöva stiga upp strax efter klockan 6 varje morgon, alldeles för tidigt! På eftermiddagarna är jag helt slut och orkar typ inte göra någoi, bara vila och chilla! Är glad att jag inte tog första jobbet som jag fick som var på 5 veckor med tidiga mornar, det hade jag inte orkat med känner jag!
Måndag idag, bara 4 dagar kvar!!!! Kämpa kämpa!!

Pussar!