Min helg!

Måndag åter igen och jag är på plats hemma i Umeå!

Fredag
Fredagen begav jag mig till killen i Övik, mys framför idol med hans granne, och sedan bar det av på stan i taxi, vi kom slutligen in på Olearys fastän det var 20 år men det funka! Mycket folk och trevligt med mycket dansande! Vid stängning bar det av ut och första bästa taxi hem, babe mådde inge bra på kvällen, fick hemsk migrän och illamående vilket gjorde mig orolig, ni kanske vet vad min värsta fobi är, vill helst inte säga ordet men det kan komma när man blir illamående, just det ni förstår! Så det var jobbigt för honom också vill jag lova!

Lördag
Vi vaknade inte förrän vid 15 dagen efter och desto senare kom vi upp ur sängen! Väl uppe så hade han fortfarande hemsk huvudvärk, vi drog oss iväg på stan en sväng, hyrde tre filmer och massor med godis, mumma! Så ni kan förstå hur vår kväll såg ut, film, mys och godis! Hade även lovat att skjutsa hans kompis på någon fest och senare på natten även hans systers man och hans kompis hem! Var otroligt trött på kvällen fastän vi steg upp så sent!

Söndag
Söndagen klev vi upp tidigare än dagen innan, och drog oss ner på stan, han köpte ett par jeans och två tröjor så det var trevligt! Var även sedan hos hans syster och hennes man och deras son, och deras föräldrar och fikade! Mysigt i det tråkiga vädret, regnet bara öste ner!
Hem och mys, och sedan 20.30 så skulle min buss gå hem, så det var bara att passa den! Saknade honom redan där!

Ska göra mig i ordning nu och om ett tag bege mig och träna, det skulle sitta riktigt fint, träning varje dag i veckan som alltid, det tycker jag om! Tråkigt att det ska vara så kallt ute bara men det får man ta helt enkelt!

XOXO
Måndag åter igen!