8 januari och helgen framöver

Har varit en jobbig natt, illamående. Kändes dock skönt att prata med älskling i telefon så jag kände att hans fanns vid min sida. Tillslut kunde jag dock lägga mig ner och sova, vilket var skönt, alldeles trött idag så det blev en längre sovmorgon än vad jag hade tänkt mig, men så kan det vara ibland, det behövs när det behövs. Pappa och mamma hade även dem svårt att sova/somna inatt, underligt det där! Förkyldningen är fortfarande kvar den men jag hoppas att den snart är på väg att bli bra, är så less på den och särskilt hostan som är ihållande. Värst på kvällen då man vill sova och det är helt omöjligt! Har ätit upp hostmedicinen så får se om jag köper nytt eller om jag låter det fixa sig själv nu.
Älskling är snart på väg upp iaf, blir nice! Vi ska nämligen ut och äta ikväll med min familj, blir mysigt. Har inte varit ute och firat min födelsedag som vi brukar så det är väl en kombination. Jobbigt bara om jag ska sitta och ha hosta hela tiden men det får gå helt enkelt! :)

Sedan får jag se vad som händer resten av helgen, hade försökt dra ihop ett gäng och fara och bowla men det är inte det lättaste, så att det ska fungera för alla så vi får helt enkelt se hur det blir! Känner av illamåendet nu igen, så får väl bli att ta någon tablett för att se om det går över.

Har även suttit och kollat på nya vårkläder på internet, har dock inte hunnit komma ut överallt men lite så. Ser fram emot att köpa sommarkläder, mycket roligare än vinterkläder, nästan iaf! :)

XOXO