Söndag

Sitter med en värmedyna bak på ryggen för att försöka lindra värken. Han sa att det skulle vara bra med värme så jag gör ett försök.
Har precis kommit tillbaka efter en sväng på Strömpilen. Provade lite kläder men det var inget som riktigt föll mig i smaken så inget köp idag. Bara lite hårsgrejs som alltid behövs. Även tankat bilen har vi gjort.

Gårdagen spenderades med mamma och pappa framför dansbandskampen, därefter for jag och Nicke ner på stan, satt på plaza och hade trevligt. Så mycket att bara fara ut vi två, sitta och prata om allt mellan himmel och jord och med ett leende på läpparna. Nicke kompis spelade här i Umeå också så strax före 24 tog vi oss en sväng ut på Röbäck för att kolla. Rocka billy tema, kanske inte riktigt vår stil det där så vi kände oss inte riktigt hemma. Men de var superbra och bra musik! Nicke fick ju i alla fall träffa några vänner och babbla.

Nicke ska ev börja spela innebandy igen efter några års uppehåll. Ska dit idag och kika lite på när de spelar. A spelar även han i det laget, så L skulle även dit och kika. Blir därför en tidig middag idag så att vi hinner.

M

SV: om du kollar längre ner så finns det en bild på när jag vågat det. dock hade jag ingen produkt i så det blev inte "jätte-vågigt" :) Tror rubriken är "ego" :)