En torsdag med blommor

Har varit en sväng på stan efter jobbet, men rusade mest runt och kikade lite. Jag har ju ett födelsedagsbarn vid min sida som fyller år inte allför långt borta så jag känner att det är dags att fundera ut något.
Nicke har precis farit och handlat, känner mig så trött så jag stannade hemma, skönt! Har suttit och babblat med pappa i telefonen en stund.
Imorgon tar jag ut min övertid, slutar 14.00 istället för 16.30, hur skönt känns inte det! Länge sedan jag fick en sådan kort dag eftersom jag jobbar samma tider varje dag. Förhoppningsvis blir det en fika med mamma som är ledig imorgon, hur mys är inte det! Har verkligen sett fram emot lite mamma dotter tid, det behövs!

Ett avbrott av att Nicke kommer in genom dörren, jag tittar upp på honom och möter hans blick. Han ser lite sådär smålurig och håller händerna bakom ryggen. Han visar händerna och där håller han en bukett med röda rosor, hur gullig är inte han då. Jag älskar dig hjärtat!




I fredags innan utgång