Valborg

Sitter och tar en snabbtitt hit in, grabbarna är iväg och köper tändväska så snart ska grillen tändas, magen kurrar så nu ser jag fram emot lite mat i magen. Idag är det som sagt dags för lite firande, dock kan jag inte fatta hur jag helt missat att det var röddag i morgon men det är som det är. Jag skyller på skolan, går man i skolan så har man inga röda dagar eller det känns inte som det i alla fall, man behöver läsa lika mycket ändå.
Regnet har hängt i luften hela dagen, och det har stundvis vräkt ner men nu skiner solen igenom, perfekt tajming verkligen!
 
Vad ska ni görra denna kväll?
Trevlig valborg i alla fall! Uppdaterar troligtvis inget mer ikväll, i sådana fall blir det på instagram, där jag heter Ariannefine.
 
Kram
Johannaty

Jo jag läser på heltid men på distans men jag tycker det går rätt bra att jobba och plugga samtidigt just eftersom jag lägger upp timmarna själv. Hoppas du har en bra Valborg kramarn