30-års kalas

30års firande i helgen. Det som jag är grämen över, är att jag helt glömde bort att ta med mig systemkameran i helgen, hur kunde jag glömma det? Det enda jag har är mörka och suddiga bilder med mobilkameran, menmen det är som det är. Några filmer blev det också.
 
Jag och den nyblivna 30åringen åkte ner mot Övik för att hon skulle bli sminkad. Jag hann till och med en sväng in på Cubus, dock kunde jag inte bestämma mig för val av färg, så jag gick ut därifrån tomhänt, velig som jag är, haha. sedan tillbaka och fixa det sista inför eftermiddagen och kvällen, samt att göra iordning oss själva.
 
 
Det bjöd först på fika med massa hemmagjorda kakor och tårtor. Vi hade förberett en frågesport i form av frågor om födelsedagsbarnet, så Niklas tog snabbt ton.

Middagen glömde jag helt bort att ta bild på men det bjöds på älgkött, fläskfilé med potatisgratäng. Olika såser som tillbehör med sallader och bröd.
Sedan bjöds kvällen på en massa olika danser, lekar och trevlig sällskap med många skratt. Som sagt ni får ursäkta de suddiga bilderna.
 
 
Björklöven vann sin match under kvällen med 3-0 vilket betyder att vi håller oss krav i allsvenskan även nästa säsong, det gör vi tummen upp på!