Som sagt

Har inte kunnat träna på 3 veckor, 3 veckor, kan ni förstå hur jobbigt det är! Jag var faktiskt ute på min första promenad sedan förkylningen startade igår, men buh vad tråkigt det är att promenera. Jag ville så gärna öka takten och springa men jag måste nog vänta x antal dagar till, senast nästa vecka hoppas jag kunna vara igång igen, annars blir jag tokig!
 
Veckan har varit stressig, idag är det onsdag och jag försöker få in ett lugn i mig själv. Jag gör det jag ska och sedan behöver jag inte lägga ner mer energi på det. Jag är på gång i alla fall! Har kombinerat min skrivning idag med lite strykning och nu har jag en maskin igång. Alltid bra med lite pauser för att få hjärnan fullt fokuserad sedan.
 
Till helgen väntar 30 årsfirande, det blir trevligt! Tänk vad tiden går fort, vi är nu inne i april och snart är det dags för ytterligare en helg. Både helgerna och veckorna flyger iväg. Veckorna får gärna gå fort men jag tycker att helgerna kunde sakta ner litegrann så man hinner njuta av lite ledighet!