Jag och min träning samarbetar tillsammans!

Hemma efter en inte ens en 2 timmarsföreläsning.
I eftermiddag väntar en intervju med några av mina klasskompisar i grupparbetet med ett företag i stan. Känns bra att vi redan har fått till en så att vi kan bocka av det på listan av alla saker som ska bearbetas under denna kurs.
 
Träningen flyter på som vanligt och jag har verkligen så mycket energi just nu! Att träna gör att jag mår så bra! Jag känner direkt ifall jag är förkyld eller liknande och missar träningen hur jag förändras som människa. Träningen och jag själv samarbetar så bra tillsammans, kan inte bli bättre! Jag njuter av varje stund!
 
Igår blev det ett intervallpass på 5 km på löpbandet kombinerat med lite stavövningar. Två dagar träning och idag blir det vila en dag innan jag kör vidare imorgon igen, hejja hejja! :)
 
Jag önskar att jag kunde få med mig fler människor till att börja träna och inte bara träna för att man måste utan för att man verkligen vill och längtar efter ett härligt pass! Den glädjen i träningsrummet är oemotståndlig! Har ni nått dit så är går det inte att sluta!