Trötthet

En lugn vecka, arbetet skickade vi in i måndags och igår fick vi i gruppen en helt ledig dag. Idag är vi halvlediga, vi har ett seminarium i eftermiddag som väntar. Sovmorgon har vi haft i alla fall. Jag är en person som tycker om att stiga upp tidigare för att få en lång och härlig dag. Innan jul, trots att jag var ledig så valde jag att stiga upp klockan 8 för att vakna när det fortfarande var mörkt ute och för att hinna med i omsvängningen till att det blir ljusare för att sedan under eftermiddagen bli mörkare igen.
 
De här två dagarna har varit tröttsamma... har absolut inte orkat stiga upp klockan 8, 8.30 har varit nog jobbigt! Jag förstår inte vart tröttheten kommer ifrån... kan det vara den nya kosten som gör sitt? Jag vill vara pigg direkt på morgonen vilket jag inte är... När jag väl stiger upp så tar det flera timmar innan jag riktigt blir vaken på riktigt, det är något som inte stämmer.
 
Nog om min trötthet, imorgon är det ett seminarium direkt på morgonen och sedan tar jag helg, känns riktigt skönt! Att ta helg redan på torsdag är inte helt fel!
 
Saknar sommaren och värmen något oerhört! Bort med snön och fram med bar mark och sol!