14 mars

Lördagmorgon och vi har redan varit uppe sedan före 8. Jag kollade helt fel på klockan och trodde den var precis före 9. Jag tycker alltid det är skönt att komma på upp morgonen och desto viktigare på helgerna då man verkligen vill ta vara på varje minut av dagen!
 
Frukosten är intagen, vaknar alltid av en hungrig mage! Det som kom med på bild blev bara gröten. Ska fixa i ordning oss och fara ivög på något ärende innan vi tillbringar några timmar i solen, strålande sol utomhus, härligt!
 

Fick med mig ett par skor hem igår, fyndade dessa för halva priset, det var inte dåligt! Egentligen ska jag införskaffa mig ett par nya löparskor men på grund av mina fötter så är affären gå och löp kliniken det perfekta valet för mig, där de även har fixat sulor till mig för x antal år sedan. Dessa skor på bilden nedan kommer inte användas till löpning, utan snarare till när som helst. Är lite rädd att de ska vara för platta för mina fötter men det återstår att se.
 
 
Njut av lördagen!