Fredag, helg och kryckor

Hade en så bra känsla inför denna fredag, äta något gott och bara mysa hemmavid! Kvalitetstid för mig själv är välbehövligt! Det behöver jag!

Var på ett sent träningspass på gymmet igår och om jag vetat att jag skulle må som jag gör idag hade jag aldrig farit. Vaknade inatt med sådan värk och strålningar i benet. Kunde bokstavligen inte ta mig upp ut sängen. Många kan säkert tycka att det är rätt åt mig, när jag tränar som jag gör. Jag trodde faktiskt att kroppen mådde bättre. Ikväll är det lika jobbigt, har svårt att ta mig någonstans överhuvudtaget.. Sitter jag för länge får jag ont och har svårt att ta mig upp, stor jag så blir det åt andra hållet. Har en krycka som hjälpmedel.
Fredagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men försöker göra det bästa av den! Gruvar mig dock för natten..

Utöver detta har snön vräkt ner idag, helt otroligt vad mycket snö vi fått på så kort tid!

Ha en fortsatt fin helg! Nya tag imorgon!