Morgonsurr

Godmorgon,
 
Vaknade strax före 6 för snart en timme sedan, men såg fel på klockan och trodde klockan var strax före 7, så jag flög upp ur sängen. Upptäckte dock senare att det var lugnt.. behövde intre stressa, skönt! Jag tycker om att stiga upp tidigt på morgonen, hinna få lite egentid och inte behöva stressa, det är mitt motto! Jag stiger därför upp cirka en och en halvtimme före jag ska vara på jobbet. 
 
Jag känner mig så less på att aldrig kunna träna medan det är ljust ute, alltid far jag efter jobbet alternativt tidigt på morgonen då det fortfarande är ljust ute. Passar därför på, på helgerna (ljust ute) och tar mig en träningsrunda utomhus. Har funderat på ifall jag ska ta med mig träningskläderna och ta mig en tur på lunchen, får rensa huvudet ifrån arbetet och samtidigt få massa energi av dagsljuset. 
 
Ska fixa det sista och sedan iväg på jobbet. Att uppleva en positiv känska av att åka iväg på jobbet är fantastiskt! Visst kan jag tycka att det blir mycket ibland, men jag trivs! Nackdelen att arbeta med ekonomi är just att det alltid blir extra mycket att göra vid månadsskiftet, då månadsbokslut ska ordnas och allt ska redovisas från föregående månad. Dock tycker jag att jag har ganska jämt över hela månaden vad gäller arbetsuppgifter. Känner att jag ligger bra till denna månad och jag hoppas att slutet på denna och nästkommande vecka inte blir alltför stressig!
 
Tycker att det är alldeles för kallt ute, fryser både inomhus och utomhus.. Saknar vår fantastiska resa bara mer... Bjuder därför på några bilder därifrån. <3
 
Ha en toppenfin torsdag!