Förkyld

Förkylningen har slagit till hos mig. Jag är inte sängliggandes med feber vilket är skönt. Jag har smärta i halsen, värk i flera delar kroppen, från ansiktet till benen. Tungheten i huvudet och ett tryck över bihålorna. En extrem trötthet känner jag, har svårt att hålla uppe ögonen oavsett vilken tid på dygnet det är. 

Jag har dock trots deg svårt att sova på morgonen!
Har försökt energiboosta så mycket som möjligt med frukt och vitaminer, de senaste dagarna och när jah kände att det var någonting på gång.  Älskar frukt!

Ikväll har middagen bestått av dessa goda tillbehör till egenfångade läckerheter från havet, det smakade riktigt bra!

Den fortsatta kvällen blir fortsättningsvis lugn... Inte göra mycket, bara vila och samla energi.
Jag saknar träningen enormt! Jag hade planerat in lite pass under denna långhelg med spa men det var bara att sluta bort..

Hoppas ni haft en fin jul och nyår!

Anonym

Hej krya på dig läste någonstans om att du åkte till Puerto rico Kanarieöarna har du skrivit någonstans om din upplevelse?

Svar: Hej, tusen tack för omtanken! Hoppas allt är bra med dig! Ja jag var i Puerto Rico 2008 men tror inte jag skrivit så mycket om den resan. Något speciellt du vill veta? Ska du åka dit? :)
Ariannefine