Fryser

Måndag och en kall sådan. Jag fryser hemskt mycket ikväll. Har tänt massvis med värmeljus, tagit på mig tjocksockar, den varmaste filten och en varm tröja med hög krage. Der hjälper inte! N tyckte jag skulle ta en varm dusch, och så fick det bli. Tror aldrig jag har duschat så hett någon gång, det var som att kroppen inte kände av värmen ändå. Nu har jag kokat lite varm vatten och kurat ner mig under filten igen, här kommer jag befinna mig ikväll.
 
Vädret vi har nu är inte något jag hoppats på i maj. I fredags hade vi en fantastisk dag, solen sken från morgon till kväll. Jag passade på att sluta lite tidigare från jobbet och åkte hem för att hinna njuta av vädret även jag. Vi åt middag utomhus och satt ute till 20.00. En superfin kväll! Tittar jag ut nu genom fönstret snöar det, solen känns verkligen långt bort!
 
 
 
 
 
 
fryser - maj - snow - snö - värme - vår