Julstämning 2 november

Godmorgon fina ni!

Torsdag idag och snart helg igen! Har lite planer inför helgen så jag tror att det kommer bli en toppenhelg! Min fina pappa fyller år så det blir firande för honom iform av bland annat restaurangbesök.
 
Veckan har varit ganska jobbig vad gäller min mage, så det känns riktigt segt! Har önskat varje morgon att få ligga kvar i sängen och sova bort hela dagen, men det har jag inte gjort, utan varit igång varje dag. Jag hoppas att den lugnar ner sig inför helgen så att jag kan leva lugnt då.
Hoppas ni haft en fin vecka och att den fortsätter likaså! 
 
Har ni börjat få någon julstämning ännu? 1 november och tiden går verkligen fort. Jag brukar i vanliga fall inte vara den som längtar till julen början utan tycker snarare att butikerna är igång alldeles för tidigt, men iår måste jag säga att jag tycker det är lite mysigt. Dock har jag inte varit och kikat på så mycket julgrejor så jag ska väl inte överdriva min längtan. Jag är sugen på lite glöggmys med en massa tända ljus.
 
Frukosten är i magen och snart ska jag bege mig mot arbetet. Månadsskifte och en hel del att sysselsätta mig med på jobbet men det är kul när det händer så pass mycket!
 
Kram
 
Slänger in en bild från fina Cypern, jaa.. jag längtar utomlands och funderationerna är på hög nivå vart och när vi ska åka nästa gång. Ska vi ta 2 veckor denna gång?