Helgens positiva ögonblick

Vilken helg, jag är så nöjd och laddad!
Även fast jag på kvällstid är så trött att jag knappt vet vad jag heter i kombination med ett illamående, är jag glad och försöker se det positivt!
Som ni säkert sätt myste vi hemma hos morfars under lördagen. Söndagen började jag med lätta övningar och därefter en stunds avkoppling i ljusrummet, så skönt! Efter en god frukost åkte vi iväg för lite shopping, tillsammans med mamma. vilket dreamteam vi är, alltid så kul tillsammans, många skratt!

(null)
En god sallad under tidiga eftermiddagen. En sallad med chèvre, valnötter, qionia, sallad, soltorkade tomater och rödbetor och så vidare. En bra kombination av mycket gott!
(null)
Sedan avslutade vi med en god middag. 
(null)

(null)



helgen - kyckling - magsmärtor - middag - positiv - sallad - trötthet