Minnen från barndomen

Hoppas ni har haft en bra start på måndagen och en ny vecka. Vecka 2 är vi inne i nu och det blir faktiskt ljusare och ljusare utomhus. Försöker ta tillvara det ljus vi har så gott det går, vilket vi alla mår bra av efter några månader med mycket mörker.
 
Julen har inte letat sig tillbaka till lådorna ännu. Idag åker litegrann. Eftersom jag inte har så mycket pynt i år, håller jag kvar granen och julbelysnsingen till tjugondedag jul. Det lyser upp otroligt mycket så vill gärna hålla kvar ljuset ett tag till.
 
Igår satt vi och kollade igenom gamla filmer från min barndom. Så roligt att ha kvar, det är något jag värdesätter högt! Att kunna titta tillbaka, minnas och försvinna en stund från stunden. Det mesta kommer jag såklart inte ihåg då jag var så liten men desto roligare att ändå få ta del av det, inte bara i bilder utan även i videoformat.
 
Ett tips till er alla barnfamiljer, kom inte ihåg att spara bilder och videor från barndomen, inte bara i mobilerna utan även på andra sätt så att det verklgien kan följa med hela livet.
  (null)

 
 
 
 
 
 

barndom - barnfamilj - bilder - familj - livet - tips - videofilm