Gilles nya sportbollar

I samarbete med gille har jag fått hem deras nyhet - sportbollar✨ Bara designen gör mig glad! Det gör mycket bör blicken fastnar på något snyggt i affären. Åter till smakerna. Denna innehåller mindre socker och med en touch av tretorn och hallon. Jag som inte gillar sådär söta och sluskiga saker, oavsett om det är bakverk elle godis. Denna var mer sträv i konsistensen och det kändes att sockerhalten var ner rejält nerskruvad. Små hallonbitar gömde sig inuti, vilket var lite ovanligt. Ska jag vara ärlig hade jag nog klarat mig utan dem. Dock har jag vara hunnit smaka en halv så efter nästa får jag en starkare känsla. 
Än så länge får den faktiskt en 4 av mig, både vad gäller färgsättningen och smaken, att den inte var så söt. Att dem dessutom är mjölkfria är också en stor fördel då fler kan njuta av den.

(null)