Mina favoriter för ansiktet

Mina favoriter just nu för ansiktet är dessa.
Det är lite blandade märken, alltifrån Clinique, Emma S till Estée Lauder och Smashbox.
 
Jag har blivit helt förälskad i allt vad fukt innebär, det är så härligt och svalkande för ansiktet. Ansiktsmisten från Emma S är så härlig och svalkande, perfekt sprut och inte för stark doft. Har provat en annan som luktar betydligt mer, sådär lite väl för mycket för att använda i ansiktet (inget jag föredrar i alla fall).
 
De små burkarna till vänster är ett vanligt serum och ett ögonserum, båda från Clinique, en sann kvällsrutin för min del. Även Estée lauders night repair. Nackdelen med den är att den tyvärr är svår att få något ur. Ansiktskrämen från samma märke har jag använt flera gånger och köper ny på ny, den är perfekt för min hy, går snabbt in utan att kladda.  Den använder jag dagligen på morgonen. Kombinerar den med en ansiktskräm, en annan favorit som jag köper från Grekland. Det är tur att familjen åker ofta dit, då brukar jag beställa en. Den är lite tjockare i konsistensen så den använder jag mest på vintern.