Vårt nyår 2018/2019

Vaknade på nyårsafton med förkylning, men eftersom vi sett fram emot dygnet så mycket så åkte vi trots det iväg. Bort från allting, rymma från stan och bara vara - jag och han. Snöovädret hann dra in innan vi åkte men vi tog det lugnt uppåt. Jag sov eller iaf hade ögonen stängda nästintill hela vägen. Samlade alla krafter jag kunde!

Jag tänkte inte dela med mig av så mycket utan vår magiska dag/kväll är med oss och ni som följer mig på Instagram har redan tagit del av en hel del bilder.

Här följer några bilder:
När vi anlände till rummet - en svit så det var ljust och väldigt öppet. Möttes vi av detta brev och snacks, så fint!

(null)

(null)

(null)

Natten till nyårsdagen sov jag tyvärr oroligt, var uppe en hel del och längtade till att det skulle bli morgon. Väntade ett tag innan jag väckte N, närmare 8. Därefter gick vi ner och avnjöt en god frukost, lugnt och skönt! Det nya - hotellfrukost på nyårsdagen - ett måste!

(null)

(null)

Måste visa er ett bord som var uppdukat på frukosten. När man inte dricker behöver man heller inte tänka på måendet dagen efter - vilket vi båda tycker är skönt!
Pizza skulle de tydligen också tillaga och servera.

(null)



2019 - förkyld - hotell - nyår - nyår2018 - nyåret - nyårsafton